[global.common.btn.skiptocontent]
Husholdningsapparater og hvitevarer
Logg på / Registrer

Få opptil 5000 kr cashback på Bosch hvitevarer.

Rull ned

Kjøp hvitevarer og tilbehør fra Bosch mellom 15. april og 15. juli 2024 og få penger tilbake. Registrer cashbacken din senest 15. september 2024 ved å følge trinnene nedenfor. Kampanjen gjelder alle hvitevarer, inkludert tilbehør.

Så mye kan du få tilbake

Slik deltar du:

1. Kjøp en Bosch hvitevare.

Kampanjen gjelder i perioden 15. april - 15. juli hos Elkjøp, Power, Komplett, Rolfs Elektro, Erling Røysum AS, Ståle Berge VVS AA, Kongsvinger Elektriske AS, Radio-TV-Service V/Åge Oppedal, Gjøvik Elektriske AS, Sand Bok og Elektro AS eller Martinsen & Sønn. Kampanjen gjelder alle hvitevarer fra Bosch, inkludert tilbehør.

2. Registrer ditt kjøp.

Registrer minst ett produkt ved å logge inn på MyBosch. Oppgi artikkelnummer og kjøpsdato.

3. Send inn søknaden din.

Selv om du ikke har mottatt produktleveransen ennå, kan du allerede nå søke om cashback. Last opp kvitteringen din og fyll ut dine person- og bankopplysninger (Swift og IBAN). Hvis alt er korrekt utfylt, vil du motta cashbacken din innen 28 dager.

Start her.

Når registreringen i henhold til ovenstående er gjennomført, vil du motta en e-postbekreftelse om at registreringen er mottatt.

Vi streber etter å gjennomføre tilbakebetalingen din innen 28 dager etter mottak av en fullstendig og korrekt utfylt registrering.

Se alle forhandlere som deltar i kampanjen og få tilgang til Kampanjevilkår.

Har du spørsmål om cashback?

For å gjøre det enklere for deg, har vi samlet våre vanligste spørsmål og svar nedenfor. Klikk på lenken nedenfor for å lese dem. Du finner kanskje svaret på spørsmålet ditt der.

Spørsmål og svar

Ofte stilte spørsmål og svar:

Når kommer jeg til å motta Cashback-betalingen min?

Målet er å utstede en bankoverføring innen 28 dager etter mottak av et gyldig Cashback-krav med kvitteringsbevis. Merk at du kan sjekke kravet ditt når som helst via vårt online sporingssystem ved å bruke dine personlige innloggingsdetaljer. Disse sendte vi på e-post til deg da vi mottok kravet ditt. Hvis du har spørsmål vedrørende betalingen, send en e-post til bsh@promotion-support.com.

Hvordan vet jeg når betalingen vil bli gjort?

Når kravet ditt er behandlet, ordner vi Cashback-betalingen, og du vil motta en e-post med informasjon om når pengene er på kontoen din. Du kan raskt sjekke statusen for krav på vårt online sporingssystem. Hvis du har spørsmål vedrørende betalingen, send en e-post til bsh@promotion-support.com.

Jeg betalte for produktet med kreditt-/debetkort, hvorfor kan ikke betalingen bare refunderes tilbake på det samme kortet?

Cashback-betalinger kan bare gjøres via bankoverføring fra vår bank til den personlige bankkontoen som du har gitt oss informasjon om på registreringstidspunktet. Nødvendig informasjon er IBAN- og SWIFT-kode (BIC). Hvis du er usikker på hva som er din bankinformasjon, kan du kontakte banken din.

Hvordan ser betalingen ut på bankkontoen min?

Merk at Cashback-kampanjebetalinger vil bli gjort av vår betalingsleverandør. Hvis du har spørsmål vedrørende betalingen, send en e-post til bsh@promotion-support.com.

Hvilke formater kan brukes til å laste opp dokumenter som er en del av registreringsprosessen, og er det noen størrelsesbegrensninger?

Merk at filen ikke skal være større enn 4 MB. Du kan bare laste opp vanlige standardformater: JPG, TIF og PDF.

Hva gjør jeg hvis min registrerte kontoinformasjon har endret seg siden min første registrering for en Cashback-kampanje, og jeg ønsker å oppdatere den?

Du kan når som helst oppdatere bankinformasjonen din via vårt online sporingssystem ved hjelp av påloggingsdetaljene vi har sendt til deg på e-post. Dette er den sikreste måten å oppdatere dem på. Hvis du har spørsmål, send en e-post til bsh@promotion-support.com.

Hvordan kan dere forsikre meg om at det er trygt for meg å oppgi bankkontoinformasjon på nettet som en del av en Cashback-kampanje?

Nettsiden vår er beskyttet med Rapid SSL. Secure Sockets Layer (SSL) er en protokoll for aktivering av datakryptering på Internett. Den er mest brukt til å beskytte kommunikasjon mellom nettlesere og servere. Når nettleseren kobler til et sikkert nettsted, henter den nettstedets SSL-sertifikat og kontrollerer at det ikke er utløpt, at det er utstedt av en sertifiseringsinstans som nettleseren stoler på og at det brukes av webområdet som den er utstedt for.

Hva anses å være et akseptabelt kjøpsbevis?

En gyldig kvittering må tydelig vise navnet på forhandler, navnet på det kjøpte produktet, prisen på produktet og datoen du kjøpte det.

Jeg mottok en e-post om manglende informasjon på kravet mitt. Hvordan oppgir jeg dette til dere?

Når kravet ditt er sendt inn, sender vi deg en e-post med innloggingsinformasjonen din. Du kan bruke informasjonen til å besøke vårt online sporingssystem der du kan følge behandlingen av registreringen og legge til tilleggsinformasjon. Følg instruksjonene i e-postene du har mottatt fra oss. Merk også at når du logger inn, blir du av sikkerhetsgrunner bedt om å endre passordet ditt. Hvis du har spørsmål, send en e-post til bsh@promotion-support.com.

Hvorfor kan jeg ikke logge meg på deres online system for å spore kravet mitt?

Det kan skyldes en av følgende grunner:

Bruk innloggingsinfomasjonen vi sendte til deg på e-post da du sendte inn kravet ditt. Hvis du ikke har mottatt e-posten, se i søppelposten.

Innloggingsinformasjonen skiller mellom store og små bokstaver, sørg for at du skriver den inn nøyaktig (med store/små bokstaver).

Hvis du har glemt passordet ditt, kan du velge å tilbakestille det. Hvis du har spørsmål, send en e-post til bsh@promotion-support.com.

Hvis du har ytterligere spørsmål, vennligst kontakt bsh@promotion-support.com.

MyBosch

Registrer deg kostnadsfritt og få mange fordeler!

Vår service

Enestående service – før og etter kjøpet.

+47 22 66 06 00

Opplev Bosch

Opplev kvalitet, perfeksjon og pålitelighet.

Finn en forhandler

Finn forhandlere eller serviceverksteder i nærheten av deg!